Обмін і повернення товару
У разі повернення/обміну товару вартість доставки за нього від Покупця до Постачальника (і так само у зворотних напрямках) оплачується Покупцем, виняток підтверджений виробничий брак. Претензії по отриманому товару (брак, невідповідність або неповна кількість) приймаються протягом 24 годин після отримання Покупцем посилки.
Гарантія на взуття
Термін дії гарантії 40 днів із моменту покупки взуття. Гарантійні зобов’язання поширюються на заводський брак (відклеювання підошви, неякісні шви). У цей час Покупець може вимагати ремонт за рахунок виробництва.
Товар належної якості, куплений на FashionSets, можна повернути за умови:
- з моменту отримання замовлення пройшло не більше 14 днів;
- при збереженні споживчих властивостей і товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації, прання та носіння, та запахів). Просимо Вас дбайливо ставитися до виробів під час примірки, не залишати на виробах сліди тонального крему, помади, дезодоранту, шерсть домашніх тварин;
- при наявності оригінального і неушкодженого упакування та ярликів.
У цьому випадку всі транспортні витрати оплачує Покупець.
У разі виробничого браку або помилки магазину обмін здійснюється коштом нашої компанії після прибуття товару назад на склад.
Під помилкою магазину мається на увазі:
- Вам вислана зовсім інша модель;
- Вам висланий розмір, який не відповідає розміру в вашому замовленні;
- колір моделі не відповідає фотографії (кардинально інший колір, відтінок не береться до уваги, оскільки різні монітори можуть по-різному передавати один і той же колір);
- замовлений Вами товар прийшов з фабричним браком.
Порядок обміну/повернення
- Для оформлення обміну або повернення товару необхідно зв’язатися з менеджером за номером та вказати причину повернення або обміну. Якщо товар з браком, то опишіть дефект та надайте фотодоказ менеджеру. Обмін можливий лише на той самий бренд або Ви можете зробити повернення та оформити нове замовлення на інший бренд.
- При оформленні повернення товару необхідно вказати ту оцінювальну вартість, яка дорівнює вартості товару в замовленні.
- Витрати пов’язані з обміном/поверненням сплачує покупець.
- Відправлення пов’язані з поверненням слід відправляти без післяплати (накладеного платежу). Посилки, відправлені післяплатою або з пересилкою коштом одержувача, ми не отримуємо. В цьому випадку посилки повертаються відправнику.
- Кошти будуть перераховані на Вашу банківську картку після отримання та огляду товару менеджером компанії-виробника товару. Повернення коштів здійснюється на картку клієнта протягом 7 днів з дня надходження товару на склад.
Щоб уникнути помилок при виборі розміру одягу, зверніть увагу на правильність і точність вимірів своїх параметрів або вкажіть свої заміри, для того, щоб ми змогли підібрати потрібний розмір. Щоб правильно визначити свій розмір, ми рекомендуємо вам скористатися розмірною сіткою, яка опублікована на сайті.
УВАГА! Акційні товари у рубриці SALE обміну та поверненню не підлягають, тільки в разі виробничого браку.